„Wierszem łatwiej, szybciej, radośniej czyli rymowanki, wyliczanki, fraszki oraz inne sposoby skuteczne w nauce ortografii”- sukcesy naszych uczniów
W grudniu 2020 roku nastąpiło podsumowanie VI edycji konkursu „Wierszem łatwiej, szybciej, radośniej czyli rymowanki, wyliczanki, fraszki oraz inne sposoby skuteczne w nauce ortografii”, którego organizatorem była Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tomaszowie Mazowieckim. Uczestnicy konkursu to uczniowie szkół podstawowych z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego i powiatu tomaszowskiego.
Zadaniem uczniów było napisanie wiersza, który pomógłby w zapamiętaniu, niełatwych w naszym języku, reguł ortograficznych.
Z radością przyjęliśmy wiadomość o sukcesach uzyskanych w tym konkursie przez uczniów naszej szkoły.
II miejsce zajęła Wiktoria Burchard z klasy 4d.
Wyróżnienia zdobyli: Zofia Kaczmarek z klasy 4d i Kacper Szalkiewicz z klasy 6b.
Przyznano także wyróżnienia- pocieszenia. Takie dyplomy otrzymali: Emilia Krawczyk i Filip Gonera- oboje z klasy 6b.
Rozdanie nagród odbyło się 13 stycznia b.r. w PPP. Niestety, ze względu na obecną sytuację pandemiczną w naszym kraju, miało ono charakter kameralny, bez równoczesnego udziału wszystkich laureatów i gości.
Serdecznie gratulujemy uczniom, którzy podjęli wyzwanie napisania wiersza o trudnościach ortograficznych i wzięli udział w konkursie. Dziękujemy im za zaangażowanie i kreatywność w tak wyjątkowym i trudnym czasie.