Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE PRZY ZWROCIE PODRĘCZNIKÓW

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE PRZY ZWROCIE PODRĘCZNIKÓW

SZKOLE  PODSTAWOWEJ 12 W TOMASZOWIE MAZ.
W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

NA CZAS TRWANIA PANDEMII COVID-19

  1. Uczniowie klas 1-8 zwracają podręczniki szkolne wychowawcom począwszy od 19 czerwca wg ustalonego harmonogramu .
  2. Zdawanie podręczników odbywa się w pracowniach wyznaczonych przez wychowawców, w wyznaczonym terminie i w odstępach czasowych (około 10 minut na jednego ucznia).
  3. W celu ograniczenia kumulacji osób oczekujących na korytarzach wychowawca wyznacza dokładny czas oddawania podręczników przez każdego ucznia/opiekuna wg numerów z dziennika.
  4. Podczas zwrotu podręczników uczniowie/opiekunowie unikają większych skupisk, zachowują dystans przebywając na korytarzu, w toalecie, innych pomieszczeniach wspólnych oraz przed budynkiem i na pozostałym terenie szkoły (2 m dystansu społecznego pomiędzy osobami).
  5. Nauczyciel pracujący z wychowawcą w komisji kieruje ruchem osób oddających podręczniki, wprowadza ich głównym wejściem do szkoły, ma ze sobą kartę z informacją o numerze sali, do której mają się udać uczniowie danej klasy. (karty informacyjne wychowawca odbierze wraz z pozostałą dokumentacją z biblioteki).
  6. Nauczyciele przyjmując książki od uczniów zobowiązani są do zachowania środków ostrożności zgodnie z procedurami bezpieczeństwa na czas pandemii obowiązujących w Szkole Podstawowej nr 12 w Tomaszowie Mazowieckim w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 :
  • są zaopatrzeni w środki ochrony osobistej (rękawiczki, osłona ust i nosa) a także w środek do dezynfekcji blatu i korzystają z nich w razie bieżącej potrzeby.
  1. Uczniowie bądź opiekunowie stosują się do zasad profilaktycznych przedstawianych i aktualizowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny i Ministerstwo Zdrowia – oddają podręczniki w maseczkach i w rękawiczkach.
  2. Wychowawca ma obowiązek przypomnieć uczniom/opiekunom zasady zwrotu wypożyczonych podręczników zgodnie z zapisami w regulaminie:
  • zwrot podręczników w kompletach,
  • usunięcie foliowych okładek (nie odrywamy okładek samoprzylepnych),
  • usunięcie zapisanych ołówkiem notatek,
  • wyprostowanie pogiętych kartek,
  • sklejenie rozdarć,
  • wklejenie płyt do podręczników do języków obcych.
  1. Za książki zniszczone lub zagubione rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do zapłaty. W tym celu pobierają od wychowawcy odpowiedni druk, a potwierdzenie wpłaty za zniszczony podręcznik przesyłają na adres mailowy wychowawcy do 25 czerwca.
  2. Podręczniki może oddać tylko uczeń/opiekun zdrowy.
  3. Uczeń/opiekun, który miał kontakt z osobą chorą, nie przychodzi w wyznaczonym terminie oddawania podręczników. W tym przypadku należy się skontaktować z wychowawcą w celu umówienia innego terminu.
  4. Egzemplarzy zwracanych do biblioteki nie wolno dezynfekować preparatami dezynfekcyjnymi opartymi na detergentach i alkoholu.