Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Akcja edukacyjna pod hasłem „Hazard? Nie daj się wciągnąć!”

„Hazard-nie daj się wciągnąć”
Cel akcji

Akcja edukacyjna „Hazard? Nie, dziękuję” wystartowała w 2018 r. Początkowo była skierowana do młodzieży, studentów, rodziców i nauczycieli. Działania edukacyjne były realizowane przez wszystkie izby administracji skarbowych we współpracy z kuratoriami wojewódzkimi.

Aktualna, trzecia edycja akcji, realizowana jest pod hasłem „Hazard? Nie daj się wciągnąć!”. Tegoroczna akacja jest skierowana do uczniów klas 7 i 8 szkół podstawowych i wszystkich szkół średnich.

Cel kampanii  to uświadomienie społeczeństwu,  że:

  • hazard jest niebezpieczny i potrafi zniszczyć życie rodzinne, sytuację finansową i zdrowie,
  • osoby uzależnione podkreślają korzyści z hazardu i koncentrują się na możliwościach wygranych oraz pieniądzach. 

Przekaz kampanii koncentrował się na pokazaniu, że urządzanie gier hazardowych jest nielegalne i że można to zgłosić do KAS.

Akcja edukacyjna KAS organizowana jest pod patronatem honorowym Ministra Edukacji i Nauki.

Opis akcji edukacyjna pod hasłem „Hazard? Nie daj się wciągnąć!” 

Link do informacji: „Hazard-nie daj się wciągnąć”

Animacje: „Hazard-nie daj się wciągnąć”

Animacja z audiodeskrypcją:  „Hazard-nie daj się wciągnąć”